vineri, 7 februarie 2014

Éva Tófalvi la Jocurile Olimpice

Romanca biatlonista Éva Tófalvi participa pentru a cincea oara la o editie a Jocurilor Olimpice. Castigatoare a unei editii a Cupei Mondiale din 2008, va incerca si anul acesta sa ne bucure cu prezenta ei, va lua startul duminica, de la ora 16:30, in proba de 7,5 km sprint femininsi joi, 13 februarie, la ora 16.00, va concura la 15 km individual. 

Intr-un interviu acordat pentr ProSport, Eva a declarat:

"Nici acum nu-mi vine să cred că am ajuns la a cincea ediţie a carierei"
"Voi da tot ce e mai bun din mine în competiţie"

"Simt că pot fi Jocurile mele. Alergarea pe schiuri îmi merge mai bine ca oricând, chiar peste 2008 când am câştigat etapa de Cupă Mondială de la Hochfilzen. Dacă voi avea creierul limpede în acele zile, dacă îmi merge şi tragerea, pot spera la un Top 10 inclusiv în proba scurtă, de sprint, la care nu speram să intru vreodată"


Actuala olimpiada e a cincea si ultima pentru Eva.
"Visul meu din copilarie, cand ma jucam, ma urcam pe podium. Asta a fost visul meu tot timpul. Visez de 20 de ani, odata si odata trebuie sa se intample si cred ca acum este ultima mea Olimpiada. Acum e momentul", spune Eva Tofalvi.

Ii uram mult succes.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Facebook